شرکت پیورآکوآ

سیستم‌های آب شیرین کن و تصفیه فاضلاب

سیستم‌های آب شیرین کن و تصفیه فاضلاب

دسته بندی‌

مخازن آب GRP - مخازن آب پلاستیکی - گروه سازه های آبی پیورآکوا

سر فصل مطالب

مخزن آب کامپوزیتی بهترین گزینه برای مخازن خاص

مخزن آب کامپوزیتی بر پایه جدید ترین استاندارد های دنیا براساس علم و دانش فنی، طراحی و ساخته می شود. همه‌ی مخزن های کامپوزیتی پیش از رسیدن به مرحله ساخت توسط نرم افزار های پیشرفته ANSYS و ABAQUS شبیه سازی شده و در محیط کاری مورد بررسی قرار می گیرند.

تولید مخزن آب کامپوزیتی

تولید و ساخت مخزن کامپوزیتی GRP با استفاده از شیوه رشته پیچی یا لایه گذاری دستی بوسیله مرغوب ترین مواد انجام می شود. بخش کنترل کیفی این شرکت وظیفه دارد مواد اولیه را بطور دقیق بررسی کند و همچنین بر اجرای درست مراحل تولید منطبق بر ITP نظارت داشته باشد و در آخر کیفیت منبع کامپوزیتی GRP را ارزیابی کند. مخازن کامپوزیتی GRP ساخت شرکت گروه سازه های آب پیور آکوا قادر است اسید و قلیا را ذخیره کند. مخزن GRP استاندارد با بهره گیری از فرآیند رشته پیچی ساخته می شوند. ماده رزینی که برای ساخت مخازن FRP مورد استفاده قرار می گیرند، بر پایه نوع سیال و درجه حرارت کاری از میان رزین های از جنس پلی استر و وینل استر انتخاب می شوند. حجم مخزن آب کامپوزیتی می تواند تا حجم ۱۵۰ متر مکعب و همچنین به صورت یکپارچه قابل ساخت باشند.

مخازن آب کامپوزیتی و ذخیره سازی مایعات

مخزن کامپوزیتی آب و مخازن ذخیره سازی مایعات FRP و تانک های ذخیره سازی GRP، قابلیت آن را دارند که با استفاده از پروسه رشته پیچی طراحی و ساخته شوند. مخزن های سلندری GRP و FRP از ترکیباتی از الیاف پیوسته، پرکننده و رزین هستند. رشته پیچی مخزن های کامپوزیتی آب با در نظر گرفتن فشار کاری و نوع سیال و ابعاد، ای قابلیت را دارا می باشند که تغییر ضخامت و زاویه پیچش را تعریف کنند. مخزن آب کامپوزیتی شرکت گروه سازه های آب پیور آکوا در دسته محدودترین مخزن های کامپوزیت ساخته شده هستند، که تمامی تست های کوتاه و بلند مدت بر روی آن ها انجام می گیرد. مخزن های کامپوزیت شرکت پیورآکوا را می توان تا ارتفاعی حدود ۱۵ متر و قطر ۲۳ متر ساخت. مخازن کامپوزیت یا GRP را نمی توان در قطر های بیشتر از ۵ متر جابجا کرد.

مطالعه بیشتر
آب شیرین کن کشاورزی

ساخت و نصب مخزن آب کامپوزیتی

گروه سازه های آب پیورآکوا قادر است مخازن GRP را در محل بسازد. مخازن GRP و FRP از انواع مخزن های نگهداری آب می باشند و طراحی و تولید مخزن های GRP با در نظر گیری نیاز شما انجام می گیرد. مخزن کامپوزیتی GRP ساخت شرکت سازه های آب پیور آکوا پس از ساخت توسط به روش های درست تست می شوند. منبع های GRP یا FRP پس از بررسی های انجام شده اگر در مرحله ابتدایی دارای مشکل بودند تعمیر می شوند در غیر اینصورت مرجوع خواهد شد. مخازن آب کامپوزیتی GRP ساخته شده قابلیت تولید به هر شکلی را دارند و مخازن FRP می توانند به شکل و حالت های استوانه یا مکعب تولید شوند. شرکت پیور آکوا قادر به ساخت مخازن چند لایه FRP/RUBBER یا FRP/FLUOROPOLYMER با درجه حرارت کارکردی و مقاومت شیمیایی بسیار بالا می باشد.

ماندگاری و طول عمر مخازن آب کامپوزیتی

عمر مخزن های آب کامپوزیتی حدود پنجاه سال می باشد. این مخازن مقاومت بسیار زیادی در مقابل عامل های میکروبی یا صنعتی دارند. مخازن از جنس فایبر گلاس قادر هستند تا فشار کاری ۲۰ را تحمل کنند. مخزن های کامپوزیتی را می توانیم در حد نیاز در مقابل شعله مقاوم کنیم. همچنین این مخازن می توانند بر پایه نیاز، مقاومت محیطی زیادی داشته باشند و در حجم های زیاد باید در محل پروژه ساخته شوند. در مخازن کامپوزیت بطور متداول زاویه پیچش الیاف از ۷۰ تا ۹۰ درجه می باشد. پروسه رشته پیچی در مخازن کامپوزیت با در نظر گرفتن فشار کاری تعریف می شود. این مخازن آب قادر هستند بطور گسترده برای ذخیره کردن سیالات بکار روند. در شرکت پیورآکوا مخازن پس از تولید و انجام تست های نهایی به منظور بارگیری آماده سازی می شوند.

کاربرد های مخازن کامپوزیتی

مخزن های SMC و یا GRP کامپوزیت برای انواع کاربرد ها مورد استفاده قرار می گیرند. از مخازن GRP در کاربرد های مختلفی در سیالات استفاده می شوند. که می توان به محیط های اسیدی، قلیا، حلال های قطبی، آب دریا و صنایع غذایی اشاره کرد.

مطالعه بیشتر
نحوه تصفیه آب در صنایع مختلف

ویژگی مخزن کامپوزیتی GRP

مقاوم در برابر مواد شیمیایی، در برابر تاول زدگی، ترموست، مقاوم در برابر حرارت و مقاومت محیطی

مزایای مخازن کامپوزیتی FRP

بازدهی بالای کاری، تعمیرات آسان، سبکی وزن ، استحکام ویژه بالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *