شرکت پیورآکوآ

سیستم‌های آب شیرین کن و تصفیه فاضلاب

سیستم‌های آب شیرین کن و تصفیه فاضلاب

دسته بندی‌

قیمت دستگاه تصفیه آب پیور

سر فصل مطالب

دستگاه تصفیه آب بیمارستان

از آنجا که رعایت معیارها و استانداردهای لازم برای تولید محصولات دارویی، آزمایشگاهی و بیمارستانی کیفیت نهایی محصولات را تضمین می کند، این دستگاه مطابق ضوابط دستگاه تصفیه آب آزمایشگاهی و دستگاه تصفیه آب بیمارستانی طراحی و تولید می شود.

علاوه بر این، به دلیل اینکه چرک‌آب یا فاضلاب تولید شده توسط کارخانه های صنعتی و معدنی ایران حاوی انواع ترکیبات شیمیایی (ترکیبات بر اساس زنجیره یا حلقه های کربنی و هیدروژن و در برخی موارد اکسیژن، نیتروژن یا عنصر دیگر) است.

کارخانه یا مکانی که انواع داروها در آن مکان تولید شده‌اند، تحت یک یا چند مورد فیزیکی، شیمیایی قرار گرفته است و یا روشهای درمان بیولوژیکی به منظور کاهش خطرات احتمالی سلامتی آن در نظر گرفته شده است.

شرکت سازه‌های آبی پیور آکوا با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و همچنین تامین تجهیزات، مواد شیمیایی و ضد اسکالانت با کارشناسان مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی در ارتباط با سیستم‌های آب شیرین صنعتی است.

تصفیه انواع آب‌های فوق‌الذکر در تصفیه آب صنعت داروسازی از ملاحظات اساسی و حائز اهمیت می‌باشد.

  • Sterile water for irrigation
  • Non-potable
  • Purified water (PW)
  • Water for injection (WFI)
  • Sterile water for injection
  • Potable (drinkable) water
  • Sterile water for inhalation
  • Bacteriostatic water for injection
طراحی و تولید پکیج تصفیه آب ازمایشگاهی و بیمارستانی
یکی از کاربردهای اولیه دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی در بخش داروسازی تامین آب با کیفیت بالا برای محصولات دارویی در دستگاه تصفیه آب آزمایشگاهی و بیمارستانی است.

تقطیر حرارتی (تقطیر در دمای بالا)

آب توسط سیستم تصفیه آب صنعتی غشایی یا فرآیند مشابه برای حذف مقادیر قابل توجهی نمک یا یون از آب دریا، شیرین‌می شود، که عموماً با روش‌های تقطیر یا اسمز معکوس برای تصفیه در داروسازی صورت می‌پذیرد و جهت تصفیه بیشتر اغلب به فرآیندهای بعدی مانند رزین، EDI یا تقطیر حرارتی منتقل می‌شود.

تجهیزات مورد نیاز در تصفیه آب صنایع دارویی

  • در تصفیه آب پزشکی، از دستگاه دیونایزر برای به دست آوردن آب دیونیزه استفاده می شود.
  • ابزار EDI برای دریافت آب تمیز در تصفیه آب دارویی
  • در دستگاه تصفیه آب دارویی، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی
  • در تجارت دارویی، از ازن ژنراتور در تصفیه آب برای حذف آلودگی باکتریایی و ضدعفونی آب استفاده می‌شود.
  • در تصفیه آب دارویی، از بسته تزریق کلر استفاده می شود.
مطالعه بیشتر
مخزن آب کامپوزیتی

Deionizer Deionizer یک دستگاه از یک ستون کاتیونی پر از رزین کاتیونی و یک ستون آنیون پر شده با رزین آنیونی تشکیل شده است.

سیستم فیلتراسیون تصفیه آب

سیستم تصفیه برای تولید آب مورد نیاز در صنعت داروسازی آب خام، ابتدا با عبور از ‌سیستم‌های مختلف داخل دستگاه و در مرحله پیش تصفیه، تله‌های رسوبی و فیلتر کارتریج توسط یک یا دو قسمت تصفیه آب صنعتی تصفیه می شوند و نتیجه این تولید با عبور از بخش EDI حذف می‌شود. بقیه املاح، یک نقطه بسیار حساس که در طراحی و سیستم تصفیه آب مورد استفاده در تجارت دارویی وجود دارد، باید الزامات کلیدی صنعت تصفیه را برآورده کند.

استفاده از فیلتر تصفیه آب در تصفیه آب ازمایشگاهی

شرکت تصفیه آب پیورآکوا که دارای تجربه کافی در زمینه دستگاه‌های تصفیه آب یا آب شیرین کن صنعتی و همچنین پرسنل مجرب و مهندسین حرفه‌ای می‌باشد، راه حل‌های مناسبی را برای مشکلات موجود در زمینه تولید تصفیه آب صنعتی برای صنعت داروسازی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که شرکت سازه‌های آبی پیور اکوا کلیه الزامات ساخت دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی را دارا می‌باشد.

فرآیند ضدعفونی آب

یون‌های کلسیم (عنصر سفید، نرم و فلزی موجود در طبیعت به شکل آهک که در بدن برای تشکیل و استحکام استخوان مورد نیاز است). منیزیم (نقره ای که به سرعت درخشندگی خود را از دست می دهد و در هوا مه آلود می شود). توسط دستگاه تصفیه آب آزمایشگاهی (فلزی سبک و صیقلی) حذف می‌شوند.

فلز نامبرده نوری درخشان از خود ساطع می‌کند و به اکسید منیزیم تجزیه می‌شود. این فلز یکی از چندین فلز موجود در طبیعت است. اما به شکل آزاد وجود ندارد و در تولید دارو از طریق رزین‌های آنیونی و کاتیونی و استفاده از پودر کربن فعال برای خنثی سازی کلر، یک عنصر گازی غیر فلزی از گروه هالوژن‌های زرد با بوی بد این یکی از مراحل اولیه کلیدی در تصفیه آب پزشکی است.

مطالعه بیشتر
ازن ژنراتور تصفیه آب استخر شنا

زیرا از آن به عنوان ضدعفونی کننده، آفت کش و تصفیه کننده آب استفاده می‌شود. اساسی‌ترین جنبه تولید دستگاه تصفیه آب آزمایشگاهی این است که اطمینان حاصل شود که آب تا حدودی از نظر سختی و میکروارگانیسم‌ها تمیز می‌شود تا بتواند به عنوان ماده اولیه در سایر فرآیندها مورد استفاده قرار گیرد.

خرید دستگاه تصفیه آب آزمایشگاهی

قیمت فیلتر شنی تصفیه آب

دستگاه‌های تصفیه آب پیوراکوا با آگاهی کافی از استانداردهای ضروری آب، جدیدترین تجهیزات و فناوری تصفیه آب را در کالاها و خدمات خود به کار گرفته اند تا خواسته های بیمارستان ها، داروسازی‌ها و مراقبت های بهداشتی برای آب با کیفیت، به ویژه آب فوق خالص را برآورده سازند.

دستگاه‌های تصفیه آب از مشکلات تصفیه آب در بیمارستان‌ها و همچنین امکانات پزشکی و تحقیقاتی مطلع هستند که شرکت تصفیه آب پیوراکوا آماده ارائه خدمات و محصولات تصفیه آب سفارشی بر اساس خواسته‌های مشتری است.

فرآیندهای ضروری تصفیه آب آزمایشگاهی

فناوری‌های زیر در کالاها و خدمات تصفیه آب در بخشهای دارویی و آرایشی و همچنین بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های پزشکی و تحقیقاتی استفاده می شود:

روش اسمز معکوس RO

روشی برای استخراج حجم قابل توجهی نمک یا یون از آب شور که اغلب با تقطیر یا اسمز معکوس انجام می‌شود.

میکروفیلتراسیون MF

عملکرد فرآیند میکروفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون فیلترهای آب در فیلتر شنی تصفیه‌خانه‌های شهری به صورت معکوس شستشو می‌شوند.

اولترافیلتراسیون UF

اولترافیلتراسیون UF آب را با استفاده از غشاهای فوق تصفیه تصفیه می کند.

فرآیند جذب سطحی

  • جذب از آنجا که انرژی حرارتی مواد نیروی محرک جذب سطحی است.
  • هر چه اختلاف دما بین سطح جامد و جاذب بیشتر باشد، جذب سریعتر رخ می دهد.

گندزدایی با اشعه فرابنفش UV

اشعه ماوراء‌بنفش (لامپ UV) یک تابش الکترومغناطیسی با طول موج کوتاه و چگالی انرژی بالا است که برای چشم انسان نامرئی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *